Visma växer i Dalarna

Visma Services expanderar sin verksamhet i Dalarna genom att öppna kontor i Borlänge och Sälen. Därmed stärker Visma ytterligare sin position i regionen.

− Vi fortsätter vår expansion med målsättning att vara marknadsledande i de marknader vi väljer att etablera oss på. Nu kan vi erbjuda våra tjänster inom redovisning och lön i nästan hela Dalarna och det finns en härlig entreprenörsanda i denna region som vi vill vara med och bygga upp med våra tjänster, säger Magnus Hedlund, vd för Visma Services.

Ytterligare expansion
Sedan tidigare har Visma kontor i Falun, Svärdsjö och Malung. Samtidigt med nyetableringarna tar Visma även över den verksamhet som Leksandsbaserade Xbase tidigare bedrivit i Falun.

− Detta ger oss möjlighet till en extra snabb expansion i Faluområdet och det känns mycket spännande och inspirerade, säger Martin Hellström, som ansvarar för Vismas kontor i Falun.

Visma Services har nu fem kontor i Dalarna med totalt 25 anställda. I hela landet har företaget tio kontor, varav huvudkontoret i Stockholm är ett.

Magnus Hedlund, vd för Visma Services, 08-693 90 71, magnus.hedlund@visma.se

Taggar: