Inbjudan till webbpresentation av VO2 Cap Holding AB (publ) delårsrapport Q3 2022

Fredagen den 28 oktober 8:30 offentliggör VO2 Cap Holding AB (publ) sin delårsrapport avseende det tredje kvartalet samt för januari-september 2022. Samma dag kl 10:00 håller Bodil Ericsson Torp, VD för VO2, en direktsänd webbpresentation av kvartalsrapporten.

Publiceringsdatum: Stockholm, 26 oktober, 2022 – VO2 Cap Holding AB (publ)

Varmt välkomna att lyssna och ställa frågor.

För deltagande på webbpresentationen, vänligen anmäl dig till info@vo2cap.se. Du är varmt välkommen att skicka in dina frågor i förväg, så kommer vi att besvara dessa i sändningen. Maila även dina frågor till info@vo2cap.se

Länk till webbsändning: https://youtu.be/EVkTU4Jpk3A

Finansiella rapporter och övriga pressmeddelanden från VO2:

www.vo2cap.se/investor-relations/financial-statement

www.vo2cap.se/press-news/all-news

Bodil Ericsson Torp, VD VO2 Cap Holding AB (publ)

E-mail: bodil.ericsson.torp@vo2cap.se

VO2 Cap Holding AB (publ) är en kvalitetsförvärvare som förädlar och expanderar entreprenörsbolag inom media och tech med tydlig värdepotential. För mer information se vo2cap.se. I koncernen ingår de helägda dotterföretagen Netric Sales AB netricsales.com, Leeads AB leeads.com, AdProfit AB adprofit.se, Livewrapped AB livewrapped.com, Borg Owilli AB borgowilli.se och intresseföretaget Zalster AB zalster.com.

VO2 Cap Holding AB (publ) (559049-5254) är listat på Nasdaq First North Growth Market. Mer information finns på vo2cap.se. Bolagets Certified Adviser är Amudova AB, Box 5855, 102 40 Stockholm, tel: +46 (0)8-546 017 58, info@amudova.se.