Styrelseledamot i VO2 Cap Holding AB (publ) köper aktier i bolaget

Publiceringsdatum: Stockholm, 10 mars 2022 – VO2 Cap Holding AB (publ)

Styrelseledamoten Eva Strand har köpt 100 000 aktier i VO2 Cap Holding AB (publ)

- Jag har väntat på att få möjlighet att köpa aktier i VO2. Nu uppstod det en möjlighet efter publicering av bokslutskommunikén 2021 och jag är glad över att få investera i det bolag där jag också sitter i styrelsen. VO2 har på kort tid byggt ett stabilt fundament med en stark tillväxtstrategi och jag ser fram emot ett spännande år, med flera bra aktiviteter som tar bolaget till nästa nivå mot målsättningen att under 2024 nå en omsättning på 1 miljard kronor och med lönsamhet om minst 8% i EBITDA. Jag har stort förtroende för ledningen och ser med spänning fram emot vår fortsatta resa i VO2 där jag nu också är en stolt ägare via mitt första köp av aktier i bolaget, säger Eva Strand styrelseledamot VO2 Cap Holding.

Eva Strand, styrelseledamot VO2 Cap Holding AB

Bodil Ericsson Torp, VD VO2 Cap Holding AB (publ)

E-mail: bodil.ericsson.torp@vo2cap.se

VO2 Cap Holding AB (publ) är en compounder som förvärvar, förädlar och expanderar entreprenörsbolag inom media och tech med tydlig värdepotential. För mer information se: www.vo2cap.se I koncernen ingår de helägda dotterbolagen Netric Sales AB www.netricsales.com, Leeads AB www.leeads.com och AdProfit AB www.adprofit.se

VO2 Cap Holding AB (publ) (559049-5254) är listat på Nasdaq First North Growth Market. Mer information finns på www.vo2cap.se. Bolagets Certified Adviser är Amudova AB, Box 5855, 102 40 Stockholm, tel +46 (0)8-546 017 58, mejl info@amudova.se.