Tävlingsstart för biljetter till Oskar Linnros exklusiva spelning i Umami

Oskar Linnros återvänder hem till sina forna trakter och gör en exklusiv spelning tillsammans med sitt band i Umami Park, Hallonbergen den 10 september. Idag kl. 12.00 släpps biljetterna, som kommer att tävlas och skänkas bort, på www.umamipark.se/vinnumamimusic

– Jag tycker att Hallonbergen är bra som det är, men om jag kan hjälpa till att få folk att upptäcka området, folk som aldrig har varit här, som bara ser det som en tunnelbanestation av många, då är jag väldigt glad, säger Oskar Linnros.

Konserten kommer att äga rum i en industrilokal på Östra Madenvägen 17, Umami Park, Hallonbergen den 10 september. I tävlingen, som går live idag på www.umamipark.se/vinnumamimusic, utses totalt 250 vinnare som tillsammans kan nyttja 500 biljetter.

– Oskar har tack vare sin uppväxt i området en unik koppling till Sundbyberg och Hallonbergen och delar vårt engagemang för området och dess utveckling. För oss är konserten ett sätt att ge en försmak av den vision vi har för Umami och ge både de som är intresserade av området och Oskar som artist en unik upplevelse, säger Mathias Aronsson, vice vd för Wallenstam.

I Umami planeras för cirka 900 nya lägenheter som kompletteras med affärslokaler och mötesplatser. Den första etappen med drygt 200 lägenheter och kommersiella ytor har planerad byggstart sista kvartalet 2016.

Utöver den kommande konserten i Umami Park, Hallonbergen med Oskar Linnros, har Wallenstam i samverkan med BBS Group, med BerntzonBylund och Wonderland Events även arrangerat Skandinaviens största Street-­art utställning, en modeutställning och senast nu i helgen en pop-­up-restaurang med stjärnkocken Marcus Samuelsson på plats.

Elisabeth Vansvik, Kommunikationsdirektör Wallenstam AB (publ) tel. 031-20 00 00 alt. 0705-17 11 38

Bild för fri publicering:  www.wallenstam.se/bilder

Wallenstam är ett utvecklande fastighetsbolag som förvaltar, bygger och utvecklar fastigheter för ett hållbart boende och företagande i Göteborg och Stockholm. Fastighetsbeståndet värderas till cirka 34 miljarder kronor och kundbasen utgörs av drygt 7 500 hushåll och 1 000 företag. Den totala uthyrningsbara ytan är cirka 1 miljon kvm. Wallenstam är genom bolaget Svensk NaturEnergi självförsörjande på förnybar energi. Bolagets B-aktier finns noterade på Nasdaq Stockholm sedan 1984.