Bröderna Frog fortsätter jaga vampyrer i Lost Boys 3: The thirst

Den självutnämnde men klumpige vampyrjägaren Edgar Frog (Corey Feldman) har just vräkts från sin trailer då han får ett erbjudande av succéförfattaren Gwen Lieber (Tanit Phoenix). Hon anlitar Edgar för att hitta hennes bror som försvunnit under en ravefest på Ibiza. Överst på listan av misstänkta står Alfavampyren DJ X. DJ X anordnar stora ravefester runtom i världen för att rekrytera nya offer till sin växande vampyrarmé.

Edgar beslutar sig för att ta uppdraget och söker hjälp hos vännen Zoe (Casey B. Dolan) och sin bror Alan (Jamison Newlander) – numer hälften vampyr efter en tidigare strid. Dessutom har Gwen anställd en avdankad dokusåpastjärna och en kameraman som ska dokumentera jakten.

Det visar sig att DJ X planerar en ravefest på en ö utanför Edgars hemstad. På ön finns ett gammalt slakthus där vampyrerna förbereder ett offer. När gänget hittar DJ X avslöjas en stor hemlighet om Alfavampyren.

I rollerna som bröderna Frog ser vi som vanligt Corey Feldman och Jamison Newlander. För regin står den italienske regissören Dario Piana (The deaths of Ian stone).

Utgivningsdatum: Lost Boys 3: The thirst har Sverigepremiär på DVD den 3 november.

För titelinformation: http://korta.nu/theLostBoys_theThirst

Ulrika Hedlund eller Marcus Forsgren på Bite Communications, tel: 08-402 01 00, warner@bitepr.se