Den senaste galna Seth Rogen-komedin Observe and Report – nu på DVD

Säkerhetschefen på ett stort amerikanskt köpcentrum, Ronnie, drömmer om att en dag bli en riktig polis. När köpcentret attackeras av en blottare ser Ronnie sin chans att ta sig in i poliskåren. Seth Rogen spelar huvudrollen i denna galna komedi som gör grabbar till män.

Kunderna på ett amerikanskt köpcentrum får mer på köpet än de önskat – nämligen en fet blottare som attackerar kvinnliga kunder. Kunderna förfasar sig medan säkerhetschefen Ronnie Barnhardt gottar sig åt tanken att ”det här perversa äcklet är det bästa som hänt mig!” Får han bara fast blottaren kan det bli hans fribiljett in i poliskåren och ge honom chansen att dejta sin drömtjej Brandi, den heta expediten på skönhetsavdelningen. Det finns bara en person som kan sätta käppar i hjulet för Ronnie - en lång, snygg snut som faktiskt vet vad han sysslar med. Observe and report är en sanslös och skruvad komedi för alla smaker, och i huvudrollen syns Seth Rogen, som efter succéer som På smällen, 40 year old Virgin och You, Me and Dupree, blivit en av Hollywoods mest framgångsrika komedistjärnor. I birollerna syns bland annat Anna Faris (Scary Movie-filmerna), Michael Peña (World Trade Center, Babel) och Ray Liotta (Maffiabröder). Observe and Report släpps på Blu-ray och DVD den 4 november. För mer information, recensionsexemplar och förfrågningar vänligen kontakta: Natalie Majerski, Bite Communications, tel: 08-402 01 13, warner@bitepr.se För titelinformation: http://korta.nu/ObserveAndReport