Den tredje nervkittlande säsongen av Primeval på DVD

De förhistoriska monstren är tillbaka i en ny spännande säsong

Professor Nick Cutter (Douglas Henshall) och hans team fortsätter kämpa mot de förhistoriska djur som dyker upp runtom i England. Skakad av sin kamrats död och sin frus svek fortsätter Cutter leda sitt team genom de livsfarliga uppdragen.

Cutter får i denna säsong förstärkning i teamet genom polismannen Danny Quinn, egyptologen Sarah Page och säkerhetsexperten Kapten Becker. Trots det verkar odjuren nästintill omöjliga att kontrollera. Denna tredje säsong bjuder på ännu mer spänning och nya skrämmande varelser.

Serien Primeval är skapad av Adrian Hodges (Rome) och Tim Haines (Walking with Dinosaurs). Serien har fått flertalet prestigefulla nomineringar för de extraordinära specialeffekterna.

Utgivningsdatum: Den tredje säsongen av Primeval släpps på DVD den 28 juli.

För trailer och  titelinformation: http://korta.nu/PrimevalS3