DVD-premiär för succéserien Hung

Nu släpps hela första säsongen av den välhängda komediserien om världens äldsta yrke

Den 6 oktober kommer hela första säsongen av HBOs succéserie Hung på DVD. Ray Drecker (Thomas Jane) har gått från att vara populäraste killen i skolan till att bli en misslyckad baskettränare och allmänt missnöjd med sitt liv. Allt går fel; äktenskapet faller ihop, huset brinner upp och hans barn är olyckliga. För att lösa sina problem är Ray i akut behov av pengar.

Efter en het kväll tillsammans får Ray och vännen Tanya (Jane Adams) en idé. De bestämmer sig för att marknadsföra det som är Rays absolut största tillgång. Tanya tar på sig rollen som Rays hallick, vilket visar sig vara allt annat än okomplicerat i den lilla förorten där alla känner varandra. Samtidigt kämpar Ray med att upprätthålla ett normalt liv och på samma gång tjäna som manlig prostituerad.

Hung är skapad av Dmitry Lipkin och Colette Burson (The Riches). Serien har mottagit flertal Golde Globe nomineringar, bland annat för bästa manliga och kvinnliga huvudroll.

Utgivningsdatum: Hung säsong 1 släpps på DVD den 6 oktober

För titelinformation: http://korta.nu/HungS1

Om Warner Home Video Warner Home Video har verksamhet i 90 länder och är en del av Warner Bros. Entertainment Company. Företaget är branschledande inom global videodistribution. Warner Home Videos filmbibliotek erbjuder titlar och kvalitetsunderhållning från Warner Bros. Pictures, Turner Entertainment, Castle Rock Entertainment, HBO Home Video och New Line Home Entertainment.