Fringe, Supernatural och Big Bang Theory är tillbaka med helt nya avsnitt på DVD

Fringe Säsong 2:

Efter att ha producerat succéserier som Lost och Alias, är JJ Abrams tillbaka med ännu en säsong av sci-fi-serien Fringe, där vi får följa FBI-agenterna Olivia, Walter och Peter. I säsong två undersöker de tre agenterna en parallell värld som hotar att förstöra deras egen. Walter har tidigare besökt världen och som ett resultat av sin resa har en alternativ Walter skapats i det parallella universumet. Och den alternativa Walter leder en ännu mäktigare Fringe-grupp på andra sidan. För att ta sig hem måste Olivia, Walter och Peter besegra sina alternativa kollegor.

Fringe är serien som tar upp alla de fenomen som vetenskapen ännu inte fått grepp om och blandar element från kriminalgenren med det okända och övernaturliga.

För titelinformation: http://korta.nu/FringeS2

Supernatural Säsong 5:

Den spännande sci-fi-sreien Supernatural är tillbaka i ännu en spännande säsong. De mörka krafterna hotar nu att förvandla jorden till ett slagfält indränkt med blod. Bröderna Sam (Jared Padalecki) och Deans (Jensen Ackles) kamp för att rädda jorden fortsätter – mot skrämmande odds. Nya fiender uppstår och gamla vänner ansluter sig till helvetet och dess härskare Lucifer. Bröderna blir måltavla för både demoner och änglar som varnar dem att de båda har speciella roller att spela i den kommande förödelsen. I den femte säsongen av Supernatural får vi följa Sam och Dean på sin mest skrämmande resa hittills.

För titelinformation: http://korta.nu/SupernaturalS5

Big Bang Theory Säsong 3:

Komediserien Big Bang Theory är tillbaka i ännu en nördig säsong. I serien får vi följa de två unga genierna och fysikerna Leonard och Sheldon. I den tredje säsongen har killarna just kommit tillbaka från sin expedition till nordpolen. En helt ny värld av romantik öppnar sig för Leonard som nu dejtar Penny på heltid. Men Sheldon vill helst att allt ska vara som vanligt och ogillar sin väns romans. Samtidigt går Howard och Raj på Gothkubb för att hitta kvinnor. En plan som inte riktigt slutar som de tänkt sig.  I huvudrollerna ser vi bland andra John Galecki (Vanilla Sky, My name is Earl), Jim Parsons (Judging Amy, Ed) och Kaley Cuoco (Förhäxad).

För titelinformation: http://korta.nu/BigBangTheoryS3

Ulrika Hedlund eller Marcus Forsgren på Bite Communications, tel: 08-402 01 00, warner@bitepr.se