Gör varje dag till Alla hjärtans dag

Se komedin Valentines Day med bland andra Ashton Kutcher, Julia Roberts och Bradley Cooper

Nu kommer stjärnspäckade Valentines Day på Blu-ray, On Demand och DVD. Handlingen utspelas under Alla hjärtans dag i Los Angeles när flera kärlekspar förbereder sig inför firandet. Floristen Reeds (Ashton Kutcher) frieriförsök misslyckas till hans förvåning, trots att flickvännen först tackat ja.

Kärleksutmaningarna fortsätter i en annan del av staden där fotbollsproffset Sean (Eric Dane) planerar att berätta om sin homosexualitet i media. Allt för att rädda relationen med sin älskare Holden (Bradley Cooper). Samtidigt flirtar Holden i största hemlighet med Kate (Julia Roberts). Nykära läraren Julia (Jennifer Garner) bestämmer sig för att överaska mannen hon fallit för. Dessvärre är det hon själv som får en överraskning då mannen ifråga visar sig vara gift.

Den kärleksfyllda komedin flätar samman olika berättelser om misslyckade frierier, gräl och stora avslöjanden.

Valentines Day är minst sagt stjärnspäckad med skådespelare som Jessica Alba, Queen Latifah och Jamie Foxx med flera. Filmen är regisserad av Garry Marshall (Pretty Woman).

Utgivningsdatum: Valentines Day har premiär den 28 juli.

För titelinformation: http://korta.nu/ValentinesDay

Ulrika Hedlund på Bite Communications, tel: 08-402 01 00, warner@bitepr.se