Man of Steel live fan-event den 9 november

Käre Journalist,
Var med när regissören Zach Snyder, skådespelarna Henry Cavill och Amy Adams, intervjuvas av programledaren Kevin Smith på ett unikt online live-event, speciellt arrangerat för fansen på https://www.facebook.com/WarnerBrosNordic.

Skådespelarna och teamet bakom storfilmen kommer ta upp allt du kan tänkas vilja veta om Man of Steel. De kommer även att prata om vad som väntar runt hörnet för ”planeten Krytpons siste son” och svara på fansens frågor.

Eventet är den 9 november från klockan 18.

Fans kan skicka digitala videofrågor via http://bit.ly/AskManofSteel eller skicka frågor på Twitter till @ManofSteelMovie, genom att använda #AskManofSteel för att ha chansen att få sina frågor besvarade under live-eventet.

Man of Steel finns nu på Blu-ray 3D, Blu-ray, DVD samt On Demand.

För mer information, vänligen kontakta:
Tero Marjamäki, 08-402 27 00, wbent@cohnwolfe.com

Warner Home Video har verksamhet i 90 länder och är en del av Warner Bros. Entertainment Company. Företaget är branschledande inom global videodistribution. Warner Home Videos filmbibliotek erbjuder titlar och kvalitetsunderhållning från Warner Bros. Pictures, Turner Entertainment, Castle Rock Entertainment, HBO® Home Video och New Line Home Entertainment.