Som hund och katt nu på Blu ray

Nu kommer det delvis animerade familjeäventyret Som hund och katt på Blu-ray. Filmen handlar om kampen om världsherraväldet - ett krig som hittills avstyrts genom en allians hundar och katter emellan. Åren i fred tycks dock vara över i och med att en vetenskapsman säger sig ha utvecklat ett vaccin som kan utplåna alla hundallergier. Detta skulle för alltid rubba maktbalansen mellan djuren, något katterna inte tänker låta hända. De gör därför allt som står i deras makt för att få hundvaccinet förstört.

I filmen Som hund och katt från 2001, regisserad av Larry Guterman (Antz), möter vi skådespelare som Alec Baldwin, Jeff Goldblum, Alexander Pollock och Elizabeth Perkins samt mängder av katter och hundar i ett äventyr för hela familjen.

Filmens uppföljare, Som hund och katt 2 har nyligen haft biopremiär.

Utgivningsdatum: Som hund och katt har premiär på Blu-ray den 25 augusti.

För titelinformation: http://korta.nu/Som_hund_och_katt