Succéserien Eastbound and Down på DVD

​Nu kommer den första säsongen av HBOs komediserie Eastbound and Down på DVD.

Nu kommer den första säsongen av HBOs komediserie Eastbound and Down på DVD. I serien följer vi den numera avdankade basebollstjärnan Kenny Powers. Kenny hade allt - berömmelse, sponsorer och ett lukrativt kontrakt - men efter år av destruktivt leverne är karriären slut. När Kenny Powers återvänder till sin hemstad lyckas han bränna alla broar även där. Utbränd och på botten inser han att enda vägen till ett drägligt liv är genom basebollen. Men vägen till comeback är inte helt enkel.

Producenterna för Eastbound and Down är komikerna Will Ferrell och Adam McKay. Bland huvudrollsinnehavarna finns Danny McBride som tidigare medverkat i Tropic Thunder och Pineapple Express.

Utgivningsdatum: Eastbound and Down har premiär på DVD den 28 juli.

För titelinformation: http://korta.nu/Eastbound and Down