Sverigepremiär för stjärnspäckade The Losers på Blu-ray och DVD

Ett amerikanskt elitförband har sänts in i den Bolivianska djungeln på ett hemligt uppdrag. De inser snart att de utsatts för en dödlig komplott. Gruppen som leds av Clay (Jeffrey Dean Morgan) har förråtts av någon inom de egna leden. En mäktig fiende endast känd som Max (Jason Patrick) – en man som bestämt sig för att starta ett globalt högteknologiskt krig. Teamet lyckas mot alla odds överleva sveket och bestämmer sig för att hämnas.

I jakten på Max stöter de på den hemlighetsfulla Aisha (Zoe Zaldana), en vacker agent med en egen agenda. Tillsammans måste de arbeta i det tysta för att spåra den tungt bevakade och hänsynslöse Max.

För regin står Sylvain White (Stomp the yard) och i rollistan ser vi en lång rad kända namn som Jeffrey Dean Morgan (Grey’s Anatomy, Watchmen) Zoe Zaldana (Avatar, Star Trek) Chris Evans (Fantastic Four) Idrid Elba (The Wire) och Jason Patric (The lost boys) som den ondskefulle Max.

Utgivningsdatum: The Losers har premiär på Blu-ray och DVD den 27 oktober.

För trailer och titelinformation: http://korta.nu/TheLosers

Ulrika Hedlund eller Marcus Forsgren på Bite Communications, tel: 08-402 01 00, warner@bitepr.se