Waxy har öppnat sin andra bilvårdsanläggning.

Waxy driver moderna och miljövänliga bilvårdsanläggningar i Sverige. Bolaget har en ambitiös etableringsstrategi för att bli en rikstäckande miljövänlig kedja för bilvård.

Igår 1 augusti öppnades som planerat Waxy Carwash i Norrtälje, med över 200 tvättade bilar!

Vid Norrtäljeporten i Norrtälje erbjuder Waxy Skandinaviens modernaste bilvårdsanläggning.

Med högsta kvalité, effektivitet och miljömedvetenhet ser vi fram emot att ta hand om bilar på ett sätt som är unikt för marknaden idag, säger Anders Molin, försäljningschef på Waxy International.

Waxy öppnade sin första anläggning i Kungens Kurva området för ett år sedan.

Vi kommer att öppna vår tredje anläggning om ca 1 månad med placering i Vasa Handelsplats, Södertälje.

Waxy har tecknat kontrakt för fortsatt expansion i Uppsala, Västerås, Motala, Katrineholm, Eskilstuna, Ystad och Göteborg

FÖR YTTERLIGARE FRÅGOR, VÄNLIGEN KONTAKTA:
Staffan Carlson, Styrelseordförande Waxy E-post: ir@waxy.se Tel: 08 5500 5557

OM WAXY
Waxy etablerar en kedja med moderna och miljövänliga bilvårdsanläggningar i Sverige. Bolagets ambition är att genom en progressiv tillväxtstrategi bli en rikstäckande miljövänlig kedja för bilvård. Bakom Waxy finns ett team med finansiell erfarenhet och erfarenhet av marknadsföring, management och ledarskap samt lång professionell erfarenhet inom bilhandel och bilvårdsindustrin. Läs mer på www.waxy.se.