Jämförelsetjänsten som hjälper dig att hitta testvinnande produkter

Report this content

WeOptimize Ltd lanserar ytterligare en webbaserad plattform, denna gång i syfte att hjälpa konsumenter hitta marknadens bästa produkter inom ett flertal olika kategorier.

Bäst-i-testet.se är en användarvänlig webbplats med modernt gränssnitt som erbjuder enkla och tydliga sammanställningar av produkttester. Efter en noggrann analys av marknaden kunde teamet bakom plattformen konstatera att det fanns ett tomrum att fylla.

Våra granskningar visar att det finns många webbplatser som fokuserar på tester av produkter, men att kunder känner viss förvirring gällande vilken de ska utgå ifrån. Visionen med Bäst-i-testet.se är att ge kunderna tydliga sammanställningar av samtliga produkttester, så att de enbart behöver använda sig av en plattform i fortsättningen.”, säger Alexandra Eriksson, Innehållsansvarig.

De sammanställningar som finns tillgängliga på Bäst-i-testet.se är baserade på befintliga experttester samt kundernas egna recensioner. För att hjälpa kunderna göra genomtänkta och välgrundade beslut kompletteras varje testvinnare med noggranna och detaljerade produktbeskrivningar.

Som småbarnsföräldrar är vi själva ofta på jakt efter marknadens bästa produkter till våra barn, men också till oss själva och vårt hem. Dock har vi har upplevt att marknaden saknar ett användarvänligt alternativ som man faktiskt kan lita på. Genom Bäst-i-testet.se vill vi erbjuda alla, inte minst föräldrar, en pålitlig och enkel tjänst. Vi har även valt att inkludera en separat kategori för miljövänliga testvinnare eftersom hållbarhet blir allt viktigare för den moderna konsumenten.”, säger Nancie Tallsmed, Skribent och Projektledare.

Bortsett från att fokusera på kvalitativt innehåll har teamet bakom plattformen även lagt mycket vikt vid att utveckla en snabb och lättnavigerad plattform. Detta eftersom stor del av deras publik är mobila användare.

Majoriteten av dagens konsumenter befinner sig på mobila enheter. Därför har vi varit extra noggranna med att ta fram en webbplats som presterar lika bra i mobil som på dator. Vi vill ge våra besökare alla förutsättningar att hitta marknadens bästa produkter, vart de än befinner sig.”, säger Marcello Rongione, Marknadsansvarig.

I och med lanseringen av Bäst-i-testet.se kommer WeOptimize Ltd att kliva ut på en helt ny marknad. Plattformen, som ska hjälpa kunder att hitta produkter som är bäst i test, är fortfarande under uppbyggnad, men kommer att finnas tillgänglig inom kort.

Om WeOptimize Ltd

WeOtimize Ltd är ett företag som bygger moderna plattformar för att hjälpa konsumenter att göra bättre val i sin vardag. En av deras senaste webbsidor är Lånjakt.se, som hjälper konsumenter och företag att låna pengar enklare. Ytterligare ett nystartat projekt är samarbetet med webbyrån Capital Numbers där kunder kan köpa prisvärda hemsidor av hög kvalitet.

För mer information, kontakta:

WeOptimize Ltd:

Support@weoptimizeltd.com