WeOptimize Ltd lanserar ultramodern jämförelsesajt inom lån

Report this content

WeOptimize Ltd lanserar ytterligare en modern jämförelsesajt med fokus på ekonomi. Lånjakt.se erbjuder avancerade kalkylatorer som kan hjälpa både konsumenter och företag att hitta prisvärda finansieringsalternativ med förmånliga villkor.

Econello.com, vår första jämförelsesajt inom privatekonomi, fokuserar på ett bredare spektrum av finansiella tjänster. Lån är dock det vi kan bäst och därför kändes det naturligt att bygga upp Lånjakt.se, en webbplats med inriktning på lån.”, säger Alexandra Eriksson, Innehållsansvarig och skribent på WeOptimize Ltd.

Lånjakt.se samlar privatlån, kontokrediter, bolån och företagslån från landets främsta långivare och banker. Genom detaljerade sammanställningar av data, ultramodern webbteknik och ett användarvänligt gränssnitt kan besökare enkelt hitta passande lån, inte minst via mobilen.

I utvecklingen av Lånjakt.se har vi satt användaren i centrum och utgått ifrån de faktorer som är viktiga för konsumenter i ett modernt samhälle, det vill säga lättillgänglighet och användarvänlighet. Därför har vi skapat en plattform som fungerar problemfritt över samtliga enheter.”, säger Marcello Rongione, Projektledare.

Utbudet av jämförelsesajter idag är stort och konkurrensen är hög, inte minst inom lån och krediter. Trots det är teamet bakom Lånjakt.se optimistiska vad gäller att vinna konsumenternas såväl som företagens förtroende.

Genom transparens och ärlighet vill vi bygga upp ett varumärke och en tjänst som kunderna faktiskt återvänder till. Medan många av våra konkurrenter erbjuder information under inflytande från samarbetspartners vill vi erbjuda så rättvisa jämförelser som möjligt. Därför sammanställer vi alla lånealternativ, inta bara de som vi själva tjänar på.”, säger Emilia Persson, Informationsansvarig.

De jämförelseverktyg och sammanställningar som finns tillgängliga på den nylanserade webbplatsen är helt kostnadsfria att använda. Inom kort kommer WeOptimize Ltd att bredda sin portfölj av webbaserade tjänster ytterligare och därmed kliva in på en helt ny del av marknaden.

Kort om WeOptimize Ltd

WeOptimize Ltd äger och driver flera hemsidor, bland annat inom finans och webbutveckling. Fokus ligger på att utveckla moderna, webbaserade tjänster i syfte att hjälpa konsumenter och företag att göra bättre val. Lånjakt.se är företagets senaste tillskott och under året kommer ytterligare två tjänster att lanseras.

För mer information, kontakta:

Marcello Rongione, Projektledare

Marcello.rongione@weoptimizeltd.com