En funktionell och färgglad nyhet för altanen

En av vårens nyheter från Wernamo Design är en hylla anpassad för två tums träreglar - en riktig färgklick för altanen! Hyllan hängs enkelt fast ovanpå en träregel vilket gör den flyttbar och flexibel. Fyll den med prunkande blomkrukor, färska kryddor eller låt den avlasta vid grillningen - valen är oändliga!

Hyllans mått är exakt anpassade efter träregeln vilket gör hyllan stadig och stabil, men önskar man ändå att fästa den finns hål för skruv på baksidan. Hyllan mäter 60x13 cm och erbjuds i färgerna gul, grön och svart. Den är tillverkad i galvad plåt med väderbeständig lack och kostar 299 kronor. Hyllan är framtagen för staketsystemen Nydala och Drömminge, men kan såklart användas till alla konstruktioner som bygger på två tums träreglar (45x45 mm). En enkel lösning med stor funktionalitet!

Anne Gustavsson, marknads- och kommunikationsansvarig - 0370-15 50 23

Wernamo Design är ett företag i Värnamo, Småland, som utvecklar och säljer produkter för trädgård och uteplats. Produkterna tillverkas av metall och är robusta, tåliga och framtagna för att försköna utemiljön, förenkla skötseln och minimera underhållet.

Taggar: