Wernamo Design presenterar en unik & lysande nyhet - ljusstaken Ljuseveka

Lagom till höst- och vintermörket lanserar Wernamo Design ljusstaken Ljuseveka. Ljuseveka är en stor ljusstake med unik design som kan användas både utomhus och inomhus.

Ta med den klassiska adventsljusstaken ut i trädgården! Ljuseveka är en stor ljusstake som med sin höjd på 1,6 meter garanterat kommer att sticka ut. Med stilren och slimmad design passar den in i de flesta miljöer. De kompromisslösa materialvalen i kombination med den svarta, matta strukturlacken, ger den här unika ljusstaken en gedigen känsla av kvalitét.

Ljuseveka behöver inte bara stå i trädgården utan kan även placeras inomhus. Den passar varhelst en maffig blickpunkt önskas – i ett uterum, inomhus i ett stort glasparti, på en brygga, på uteplatsen, i ett skyltfönster, på en balkong, i ett växthus. Placeringsmöjligheterna är med andra ord många!

Ett av Wernamo Designs ledord är smart design och Ljuseveka är inget undantag. Ljusstaken består av två rör som enkelt monteras ihop. Den är genomtänkt designad där inga tråkiga sladdar är synliga. Ljusslingan, som är dimbar, har ett varmvitt sken som kommer att lysa upp i mörkret. När säsongen är över kan Ljuseveka enkelt fällas ihop och förvaras i den medföljande kartongen.

Ljuseveka finns tillgänglig att köpa på www.wernamodesign.se. Rekommenderat cirkapris är 4995 kronor.

Anne Gustavsson, marknads- och kommunikationsansvarig - 0370-51 50 23

Wernamo Design är ett företag i Värnamo, Småland, som erbjuder smart design för uteplats och trädgård. Produkterna är robusta, tåliga och framtagna för att försköna utemiljön, förenkla skötseln och minimera underhållet.