Willhem öppnar eget kontor i Helsingborg

Willhem har de senaste åren utökat sitt fastighetsbestånd i Helsingborg och nu öppnas dörrarna till ett eget förvaltningskontor. Sonja Ståhl har rekryterats till rollen som fastighetschef.

Sonja Ståhl kommer närmast från en tjänst som förvaltningschef på K-fastigheter och extern områdeschef på Fastighets AB Balder. Som fastighetschef hos Willhem kommer hon att leda det dagliga arbetet i Helsingborg, vilket innebär ansvar för såväl utveckling och förvaltning av fastighetsbeståndet som att utveckla relationerna med Willhems hyresgäster.

– Det känns väldigt roligt att få vara med och bygga upp en ny organisation från grunden, säger Sonja Ståhl. Genom egen förvaltning i Helsingborg kommer vi att kunna utveckla vår fina fastighetsportfölj och ge våra hyresgäster en ännu bättre service.

I Helsingborg äger och förvaltar Willhem cirka 900 hyreslägenheter i Åstorp, Ödåkra, Påarp, Hasslarp samt i Helsingborgs centrum och Söder/Högaborg. Det nya områdeskontoret, med kundmottagning, är beläget vid Stattena centrum 24 och öppnar den 1 april.

För ytterligare information, var god kontakta:

Madeleine Wetterström
Kommunikations- och marknadschef, Willhem