Dubbel Megajackpotvinnare gör unik radioreklam för Mr Green

I början av februari 2017 hände det! En tursam spelare vann sin andra Mega jackpotvinst på strax över ett år hos Mr Green!

I november 2015 vann den unga kvinnan, som bor norr om Stockholm, inte mindre än 18,4 miljoner kronor på en jackpot i spelet ”Siberian Storm”. Den livsomvälvande vinsten förändrade vinnarens liv.

Vinnaren kommenterar: ”Mitt liv förändrades totalt efter den första vinsten. Jag hade så många fler möjligheter att göra vad jag ville, och nu njuter jag av livet som jag vill göra. Allt har verkligen förändrats, vilket inte är så konstigt eftersom det är så mycket pengar. Över ett år har gått sedan jag vann den första jackpoten, men jag har fortfarande svårt att begripa det ibland, så jag är helt chockad över den här andra vinsten!”

Den här gången var det dock en betydligt större jackpot som löstes ut, i spelet ”Mega Fortune”. Hela 41,3 miljoner kronor löd siffrorna som lyste upp skärmen hos vinnaren, som inte trodde sina ögon.

Vinnaren kommenterar: ”Helt ofattbart. Man tror inte att det kan hända, även fast det har hänt tidigare. Innerst inne tror man sig veta att den här typen av saker inte händer, särskilt inte två gånger i rad! Helt ofattbart är allt jag kan säga.”

Jesper Kärrbrink, vd Mr Green Ltd kommenterar: "Vi på Mr Green är stolta och glada över att få gratulera vår lyckliga vinnare till en andra, till och med ännu större, jackpot. Det gläder oss även att höra hur den första vinsten har förändrat vinnarens liv i grunden, och genuint till det bättre.”

Vinnaren har dessutom spelat in en radioreklam för Mr Green, som kommer att börja sändas i slutet av mars. I reklamen, den första i sitt slag på den svenska marknaden, berättar hon om sin relation till Mr Green, och om sina båda jackpotvinster. Inspelningen dokumenterades även i en kort video som kommer att läggas ut på Mr Greens sidor inom sociala nätverk i samband med att radioreklamen startar.

David Nordberg, CMO på Mr Green Ltd kommenterar: "Det är otroligt kul att vår unika dubbla megajackpotvinnare delar med sig av sin relation till Mr Green på det här sättet, i en ”industry first” radiotestimonialreklam på den svenska marknaden. Vi ser det som ett kvitto på att vår produkt, vårt varumärke, vår service och den underhållning vi levererar sammantaget skapar en stark lojalitet.”

Läs mer om vinnaren på Mr Greens blogg:

För mer information, vänligen kontakta:
Jesper Kärrbrink, VD Mr Green Ltd, telefon: +356 991 00 139

Mr Green Ltd erbjuder kasinospel, odds och live kasino online. Mr Green har vunnit åtskilliga internationella utmärkelser som IGA Operator of the Year tre år i rad (2013, 2014 och 2015), Mobile Operator of the Year 2016 och Online Gaming Operator of the Year 2017. Mr Green Ltd är ett helägt dotterbolag till Mr Green & Co AB som är noterat på Nasdaq Stockholms huvudlista.