Inbjudan till kapitalmarknadsdag 2018

Mr Green & Co bjuder in till kapitalmarknadsdag onsdag 23 maj i Epicenter, Stockholm kl 13.00-17.00.

Kapitalmarknadsdagen kommer även att sändas live på mrg.se och financialhearings.com.

Anmälan sker via mail till information@mrg.se senast måndag 21 maj.

Adressen till Epicenter är Mäster Samuelsgatan 36.

Per Norman, VD Mr Green & Co AB, tel. 072 230 91 91, per.norman@mrg.se

Åse Lindskog, Kommunikation och IR, tel. 0730 24 48 72, ase.lindskog@mrg.se

Mr Green är ett ledande onlinespelbolag med verksamhet i tolv länder. Affärsidén är att erbjuda underhållning och en förstklassig spelupplevelse i en ansvarsfull miljö. Verksamheten grundades 2007 och har utvecklats till ett väletablerat onlinespelbolag med ett brett kunderbjudande och ett starkt globalt gångbart varumärke. Mr Green omsatte 1 192,0 Mkr 2017 och har över 300 anställda. Huvudkontoret och den tekniska utvecklingen är baserade i Stockholm och den operativa verksamheten drivs på Malta. Mr Green har spellicenser i Malta, Storbritannien och Italien samt kasinolicens i Danmark och sportbokslicens i Irland. Bolaget är noterat på Nasdaq Stockholms mid cap-lista. Läs gärna mer på www.mrg.se.

Snabbfakta

Mr Greens kapitalmarknadsdag äger rum 23 maj i Epicenter, Stockholm. Anmäl dig genom att skicka ett mail till information@mrg.se