Mr Green lanserar Swish i Sverige

Mr Green breddar sitt urval av betaltjänster genom att lansera Swish på den svenska marknaden. Swish är en av Sveriges mest populära betaltjänster med 6,7 miljoner användare och 180 000 anslutna företag.

Mr Green ser stora möjligheter förbättra användarupplevelsen genom att erbjuda Swish, som även är ansluten till BankID.

"I Sverige har konsumentbeteendet inom näthandeln anpassat sig mycket snabbt till betaltjänster som Swish och identifiering via BankID", säger Jesper Kärrbrink, VD för Green LTD."Tack vare dessa tjänster kan vi erbjuda våra spelare en snabbare och enklare användarupplevelse vid både registrering och betalning.”

Mr Greens mission är att erbjuda en överlägsen spelupplevelse i en ansvarsfull miljö.

För mer information:
Jesper Kärrbrink, VD Mr Green Ltd

MRG är en snabbväxande, innovativ iGamingkoncern med verksamhet i tretton marknader. MRG erbjuder en förstklassig upplevelse med starkt fokus på Green Gaming. MRG grundades 2007 och driver iGamingsajterna Mr GreenRedbet11.lvVinnarumBertilMamaMiaBingoBingoSjov och BingoSlottetKoncernen omsatte 1 192,0 Mkr 2017 och har cirka 400 anställda. MRG har spellicenser i Danmark, Italien, Lettland, Litauen, Malta, Storbritannien och Sverige. MRG förvärvades i januari 2019 av William Hill PLC, ett världsledande vadslagnings- och spelbolag. Läs gärna mer på www.williamhillplc.com och www.mrggroup.com.