Redbet lanserar ny sportbok med Kambi

Sportbokssajten Redbet har lanserat sin nya sportbok med förbättrad användarupplevelse och ny design.

Redbets nya sportbok, som drivs av Kambi, har flera nya och förbättrade funktioner. Cash out funktionen har förbättrats med bättre tillgänglighet och fler utbetalningsmöjligheter. För att Redbets spelare ska kunna göra så smarta bet som möjligt innehåller den nya sportboken ett stort utbud av spelarstatistik i ett användarvänligt gränssnitt.

Redbet ingår i MRG-koncernen och är ett dotterbolag till Mr Green Ltd.

Jesper Kärrbrink, VD på Mr Green Ltd, kommenterar:

”Redbets nya sportbok erbjuder underhållning för en bredare spelarbas, vilket är viktigt när vi ska introducera varumärket på flera marknader. Tack vare Kambis flexibla produkt och våra egna unika funktioner tror vi att Redbets nya sportbok kommer att bli uppskattad av våra spelare och att de kommer att gilla både den förbättrade användarupplevelsen och designen.

För mer information, vänligen kontakta:
Jesper Kärrbrink, VD, Mr Green Ltd
Jesper.Karrbrink@mrgreen.com
+356 99100139

MRG är en snabbväxande, innovativ iGamingkoncern med verksamhet i tretton marknader. MRG erbjuder en förstklassig upplevelse med starkt fokus på Green Gaming. MRG grundades 2007 och driver iGamingsajterna Mr GreenRedbet11.lvVinnarumBertilMamaMiaBingoBingoSjovoch BingoSlottet. Koncernen omsatte 1 192,0 Mkr 2017 och har över 300 anställda. MRG har spellicenser i Danmark, Italien, Lettland, Malta och Storbritannien samt sportbokslicens i Irland. MRG är noterat på Nasdaq Stockholms mid cap-lista under namnet Mr Green & Co (ticker MRG). Läs gärna mer på www.mrggroup.com.