Beprövat pumpvalsprogram i ny tappning

Nu finns det populära pumpvalsprogrammet Wilo-Selet tillgängligt online. Den nya versionen, Wilo-Select 4 Online, erbjuder konsulter och projektledare nya, flexibla och effektiva dimensionerings- och kalkyleringsfunktioner. Att dimensionera pumpar har med nya "Wilo-Select 4 Online" blivit enklare, snabbare och säkrare än någonsin tidigare.

Nu finns det populära pumpvalsprogrammet Wilo-Selet tillgängligt online. Den nya versionen, Wilo-Select 4 Online, erbjuder konsulter och projektledare nya, flexibla och effektiva dimensionerings- och kalkyleringsfunktioner. Internetåtkomsten gör att all data alltid är uppdaterad.

Att dimensionera pumpar har med nya "Wilo-Select 4 Online" blivit enklare, snabbare och säkrare än någonsin tidigare. I endast fyra steg erhåller man en produktrekommendation eller en tillförlitlig analys av livscykelkostnaden. De nya produktjämförelserna möjliggör kundanpassad teknisk rådgivning och kan användas som beslutsunderlag för alla typer av projekt. Det användarvänliga gränssnittet möjliggör ett snabbt upprättande av underlag för upphandlingar och offerter. Ytterligare exportfunktioner – och möjligheten att skicka offerter och upphandlingstexter per e-post är en garant för effektiv kundkommunikation.

Wilo-Select 4 Online är tillgänglig fr.o.m. 15 september 2015 på www.wilo-select.com eller via länk på www.wilo.se.

Wilo-Select 4 Online – Pumprådgivaren – snabbare, säkrare och mer lättanvänd än någonsin tidigare.

För ytterligare frågor vänligen kontakta:

WILO Nordic AB
Marcus Sjösten
Tel: +46 470 72 76 24
E-mail: marcus.sjosten@wilo.se

Marknadschef / Marketing Manager

WILO Nordic AB
SE-350 33 Växjö
T 46 470 72 76 24
F 46 470 72 76 41
marcus.sjosten@wilo.se
www.wilo.se

WILO är en av världens ledande tillverkare av pumpar och pumpsystem för fastigheter, vattentransport, avloppshantering och industri. Företaget grundades 1872 av Louis Opländer och är representerat i mer än 70 länder i Europa, Amerika, Asien och Afrika. Med Sveriges bredaste pumplager och en vältrimmad supportavdelning är huvudkontoret i Växjö navet för den svenska verksamheten.

Taggar: