Boo FF leder supporter-SM!

BOO FF LEDER SUPPORTER-SM! Supporter-SM går ut på att varje idrottsförening i landet kan tävla mot varandra i att stödja sin klubb, genom att teckna ett av marknadens bästa telefonabonnemang hos Wise Connections. Flest abonnenter vinner. Stockholmsklubben Boo FF leder tävlingen och har chans att vinna stora pengar. Förutom att Wise abonnemang har en av marknadens lägsta priser, kan nu abonnenterna ringa gratis lokalsamtal kvällar och helger fram till sista januari 2001. Läs mer om tävlingen på www.supportersm.nu. - Nu är tävlingen igång och må bästa förening vinna, säger Wise VD Fredrick Lind. Wise förmedlar telefonsamtal till mycket konkurrenskraftiga priser. Genom att skriva samarbetsavtal med Wise kan Sveriges alla idrottsföreningar tjäna 5 procents provision på alla samtal som är förmedlade av Wise, samtidigt som alla dessa privatpersoner får billigare telefoni. Företag kan också ansluta sig till mycket låga samtalskostnader i så kallad kostnadsfri sponsring". Fotbollskubben Boo FF från Stockholm leder tävlingen Supporter-SM, eftersom klubben hittills fått in flest abonnemang och därmed stödjande supporters. Aktuella resultat återfinns på hemsidan www.supportersm.nu. Varje klubb som har över 150 medlemmar kan deltaga. Tävlingen är indelad i två etapper. Den förening som först får in 500 och sedan 1000 stödjande supportrar vinner första etappen som avslutas den 30 nov. 2000. Även i etapp två som startar den 1:a december gäller det att få så många som möjligt att ansluta sig. Man tävlar i lilla tabellen om föreningar som har färre än 500 medlemmar och i stora tabellen om man har fler. Den förening som har flest antal abonnenter i förhållande till medlemmar efter ett års tävlan vinner. Priset i första etappen är 100.000 kronor om man först nått 500 abonnenter och 250.000 kronor om man nått 1000. I den andra etappen kan en förening som tävlar i Supporter-SM vinna upp till 15 miljoner kronor. - Vi gratulerar Boo FF för en bra start i tävlingen. Nu gäller det för alla andra klubbar att ta chansen att vinna Supporter-SM. Det är fina priser för vinnarna, avslutar Fredrick Lind. För mer information kontakta: Fredrick Lind, VD, Wise Connections. Tel. 08-598 89 182 Joachim Alvarez, Försäljningschef, Wise Connections. Tel. 0733-10 91 84 Se även: www.supportersm.nu. Wise Connections är en teleoperatör som ger en del av sitt överskott till Sveriges idrottsföreningar och hjälporganisationer. Abonnenten ringer till en av Sveriges lägsta telefontaxor och stöder samtidigt utan kostnad ett gott ändamål, genom att 5% av samtalskostnaderna oavkortat går till föreningen eller hjälporganisationen. Wise Connections Nordic AB som startade sin verksamhet våren 2000 är ett svenskt bolag. Huvudägare är Target Invest, Uptown Invest samt Texcel International. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/11/10/20001110BIT00880/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/11/10/20001110BIT00880/bit0002.pdf