Teckna telefonabonnemang via FRILUFTSFRÄMJANDET och stöd dem när du ringer

Report this content

Teckna telefonabonnemang via FRILUFTSFRÄMJANDET och stöd dem när du ringer Friluftsfrämjandet och teleoperatören Wise Connections har inlett ett samarbete som gör det möjligt att via Friluftsfrämjandet teckna telefon abonnemang. De som tecknar abonnemanget stöder Friluftsfrämjandet varje gång de ringer, utan extra kostnad för abonnenten. Fem procent av dessa abonnenters totala samtalskostnad återbetalas av Wise Connections till Friluftsfrämjandet. Wise Connections, som erbjuder konkurrenskraftiga telefonabonnemang och förmedlar en av marknadens bästa telefonitjänster, samarbetar sedan tidigare med exempelvis Cancerfonden och SOS Barnbyar. -Vi är mycket glada åt att kunna erbjuda våra medlemmar möjlighet att ringa billigare samtidigt som en del pengar går tillbaka till Friluftsfrämjandet i vår satsning på ledarna. Samarbetet med Wise Connections känns därför helt naturligt för oss, säger Carl Crafoord Marknadschef på Friluftsfrämjandet. -Att en organisation som Friluftsfrämjandet vill samarbeta med oss ser vi som ytterligare ett bevis på att vårt koncept är bra, säger Björn Wiklund VD på Wise Connections. För mer information kontakta: Björn Wiklund, VD Wise Connections, tel 08-463 03 10, 070-7278585, eller Carl Crafoord, Marknadschef Friluftsfrämjandet, tel 08-447 44 66, 070- 590 80 57. Wise Connections är en svensk teleoperatör som startade sin verksamhet 2000. Bolaget erbjuder svenska idrottsföreningar och hjälporganisationer att sälja telefonabonnemang och kontantkortspåfyllning, mot en provision av fem procent på den samtalskostnad som abonnenterna ringer för. Huvudägare är Target Investment, Uptown Invest och Texcel International. Läs mer på www.wise.se. Friluftsfrämjandet har guidat människor till äventyr i över hundra år. Alltsedan 1892 då några eldsjälar grundade "Föreningen för skidlöpandets främjande i Sverige" har arbetet pågått för att så många som möjligt ska få vara ute i vår fantastiska natur. Idag är man Sveriges största friluftsorganisation med en bred och djup verksamhet och kan erbjuda allt från Skogsmulle och vandring till mountainbike och klättring. Med 10 000 välutbildade ledare arrangerar man ca 5 000 olika aktiviteter varje år och med på aktiviteterna följer ca 100 000 medlemmar. Läs mer på www.frilufts.se där du hittar många av våra aktiviteter. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/06/18/20010618BIT00530/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/06/18/20010618BIT00530/bit0002.pdf