Välkommen till WonderWorld - årets stora nordiska konferens om industriell IT

Report this content

På WonderWorld 2006 i Stockholm presenteras ett antal nyheter. Branschfolk från Norden och ett flertal internationella experter deltar.

Wonderware hälsar dig välkommen till WonderWorld - konferensen om modern IT-automation. Konferensen äger rum på Foresta Hotell & Konferens på Lidingö i Stockholm 5–6 oktober 2006. Wonderworld 2006 är en global konferens som fokuserar på programvarustrategier för automatisering av produktion, och konferensen kommer att samla massor av branschfolk från hela Norden. Förhandsintresset har varit så stort att Wonderware varit tvungna att boka extra hotell för att få plats med alla deltagarna. WonderWorld 2006 sätter fokus på optimering av processer i modern produktion, t.ex. genom realtidsanalys av data, eller användning av data till både kontinuerlig produktionsstyrning integrerat genom hela organisationen. Tillsammans säkrar detta en optimerad produktion, förbättrar fabriksproduktivitet, förutsägbarhet samt eliminerar kostsam ineffektivitet. WonderWorld 2006 bjuder även på en paneldiskussion där branschexperter debatterar ”The Journey to Operational Excellence.” Möjlighet att ställa frågor till deltagarna i panelen finns. Utöver det kan vi erbjuda enskilda intervjutillfällen med flera av föredragshållarna på WonderWorld 2006: Mark Davidson, VP Wonderware Global Marketing Lorenzo Pengo, Managing Director – Manufacturing Industries, Microsoft EMEA Christopher Ashworth, Managing Director, Wonderware Scandinavia Bob Mick, Vice President Emerging Technologies, ARC Advisory Group Thomas L. Andersson, Industrial Solutions Manager PLM, SAP Pankaj Mody, VP, Wonderware-ArchestrA: Platforms and Products Läs mer om WonderWorld Detaljerat program för WonderWorld 2006 i Stockholm hittar du på webbadressen: http://open.wonderware.com/sites/wworld06EMEA/swedishContent/agenda.aspx WonderWorld arrangeras årligen på 19 platser i USA, Latinamerika, Asien och Europa. Med vänlig hälsning, Christopher Ashworth, VD Wonderware Scandinavia Anmälan Är du intresserad av att delta i konferensen eller intervjua någon av föredragshållarna, anmäl dig till Gunilla Larsson på Burson-Marsteller, tel. 08-440 12 12 eller gunilla.larsson@se.bm.com Om Wonderware Wonderware är världens ledande leverantör av automatiserings- och informationsprogramvara för industrin. Wonderwares programvara stöder intelligenta anläggningsbeslut i realtid. Wonderware ger industriföretag möjlighet att snabbt börja använda tillämpningar och uppnå snabbast och största möjliga avkastning på investeringar genom att erbjuda ett integrerat produktpaket av automatiseringsprogramvara vilket minimerar kostnaderna för livscykel, igångsättning och underhåll. Wonderware är en del av den börsnoterade koncernen Invensys Systems. Läs mer på www.wonderware.se Invensys, Wonderware, ArchestrA och InTouch är varumärken som tillhör Invensys plc och deras syster- och dotterbolag. Alla andra varumärken och produktnamn kan vara varumärken eller handelsmärken som tillhör respektive ägare.