Wrapp växlar upp med Christoffer Rosqvist som Head of Bank Partnerships

Aktia Finans VD Christoffer Rosqvist blir Head of Bank Partnerships på Wrapp, samt Country Manager i Finland. Han tar med sig Jonas Strahl, Head of Finans & IT på Aktia Finans, som också ansluter till Wrapp.

- Vi är glada över tillskottet och ser fram emot att Christoffer och Jonas ansluter till Wrapp. De har båda spetskompetens och värdefulla erfarenheter av den nordiska marknaden när det kommer till Mobile Banking och Payment Solutions. Vi vet eftersom vi har arbetat med dem under det senaste året, säger Wrapps VD Aage Reerslev.

- Wrapp har möjlighet att bli Nordens nästa unicorn, med ett nytt synsätt på Performance Based Marketing genom att utnyttja dagens betalningssystem. Vi har tidigare sett det utifrån ett bankperspektiv, nu vill vi vara med och expandera och utveckla nätverket av samarbetspartners. Först i Norden och sen i resten av världen, säger Chistoffer Rosqvist.

Kontakt:
Aage Reerslev: +46 70 698 7151