Xelera, din webbyrå i Göteborg inspirerar till bättre webbkommunikation

Vi på Xelera strävar alltid efter att bli bättre och samla på oss nya kunskaper. Det gör vi genom att inspirera och samtidigt bli inspirerade.

Vi vill själva bli bättre på att diskutera strategisk webbkommunikation och se till att våra kunder vill samma sak. Nu ger vi alla webbintresserade en chans att skapa nya kontakter, lära sig mer om hur man kommunicerar på webben och inspireras av våra egna medarbetare.

”Att veta allt är stort, att veta mer är större” Sten Broman

Den 3 maj startar vi en återkommande serie med workshops, föreläsningar och givande diskussioner. Eventet planerar vi att genomföra en gång i månaden som utgångspunkt. Det genomgående temat kommer alltid vara framtidens webbkommunikation.

Kvällen beräknas starta klockan 16:30 och avrundas cirka 18:00. Under kvällen ska vi hinna med kaffe och macka - följt av mingel, diskussioner och föreläsningar. Workshopen håller till i Xeleras lokaler på Ekelundsgatan 1 i Göteborg.

Vi inviger serien den 3 maj med Prosocyal. Elwira Kotowska, webstrateg på Xelera, bjöd in webbstrategen och VD:n Andreas Ahrens för både gästföreläsning och workshop.

Andreas kommer bland annat tala om varför företag ska jobba med sociala medier och vilka fallgropar du som företagare ska undvika. Vi lovar en spännande kväll, fylld med nyfunna kunskaper och så mycket inspiration du orkar ta med dig hem.

Kvällen är gratis och anmälan sker senast torsdagen den 26 april.

Anmäl dig via anmälningsformuläret på www.xelera.se

Xelera är en kreativ webbyrå med personlighet i Göteborg.

Xelera har levererat webbplatser sedan 2001. Vi har byggt hundratals hemsidor för allt från små enmansföretag till världens största koncern inom bioenergi, med tusentals anställda. Vi står bakom några communities som är störst i Sverige inom sina respektive områden, exempelvis Odla.nuZootis.se ochDamfotboll.com.

Du hittar oss på Twitter (följ #webbyrå dagliga tips) eller på Google+, eller Linkedin, eller Facebook (där med företaget bakom kulisserna).