Öppet hus i Veddesta - välkommen!

Vi bjuder på lunch!

Nu är det återigen dags för öppet hus på Xylem Water Solutions serviceverkstad i Veddesta. Välkommen ut till oss torsdagen den 6 september mellan kl 10.00- 14.00 . Se bifogad inbjudan Inbjudan Öppet hus 2012 Flygt

Anmäl dig så snart ni kan så att vi kan planera för mat och aktiviteter!

Varmt välkomna!
önskar personalen i Veddesta

Xylem Sverige
Stockholm/Veddesta
Fakturavägen 1
175 62 Järfälla
Telefon:  08 - 475 65 00
Fax:  08 - 28 90 40

Svar/anmälan till:
benita.akesson@xyleminc.com
alternativt via fax: 08-28 90 40

Den 12:e januari 2011, beslutade ITT Corporation att dela upp bolaget i tre fristående företag. Under det gångna året har ett omfattande arbete gjorts för att genomföra detta. Xylem är det nya ledande vattenteknikföretaget som nu enbart fokuserar på vattenfrågor. Xylem [syl'e:m] består av 12 000 medarbetare i över 150 länder och företaget omsatte 26 miljarder kronor 2011.

Namnet Xylem härstammar från den gamla grekiskan och är en vävnad som transporterar vatten i växter och belyser den effektiva tekniken i vår vattenfokuserade verksamhet genom att förknippa den med det bästa systemet för vattentransport som finns - naturens eget. För mer information, besök oss gärna på www.xylemwatersolutions.com/se