Årets musikjulklapp. Retrohögtalare från Yamaha. Det ska vara snyggt att lyssna.

• Retrosnygg. Finns i fem glada färger; röd, gul, orange, vit och svart.
  • Favoritmusiken överallt. Lyssna snyggt överallt i ditt hem. Du tar lätt med den på semester till fjällstugan, sommarstugan eller husvagnen.
  • "Musiksamlande". Självklart är den inte bara snygg, den låter bra och kan spela all din musik från iPhone/Android, USB, CD osv.

Stilrent och skön retrodesign är tonen för Yamahas nya musikboxar. De släpps i fem färger – vilken färg passar ditt hem? Djup röd, snövit, klar orange, längta-till-våren-gul eller matt peppar-svart? Med sin retro-inspirerade färgskala är TSX 112 en härlig färgklick för ögat som lätt kan placeras lite varstans i hemmet.

Spela musik utan att trassla in dig i sladdar. Boxen är det senaste tillskottet i Yamaha familjen som utan extra sladdar samlar all din musik från Iphone/Android, USB, CD etc.

”Yamahas TSX-112 är designade för konsumenten som inte vill kompromissa med ljud- och designupplevelsen, och som gillar härliga retrofärger, men inte sladdar” säger Gusten Hansson, Hifi Manager på Yamaha.

Njut av din favoritmusik i de nya ljudmaskinerna som levererar konsertkvalitet för hemmet.

Cirkapriser och tillgänglighet
De finns tillgängliga i handeln från och med nu. Rekommenderat pris från 2990kr

Marcus Carlsson, Produktchef på Yamaha
Telefon:  031 - 89 34 47, Mobil:  0701-90 04 21
E-mail: marcus_carlsson@gmx.yamaha.com

Yamaha Music Europe GmBH Branch Scandinavia har sitt huvudkontor i Göteborg och ingår i en koncern där moderbolaget är Yamaha Corporation (Japan), noterat på Tokyobörsen. Yamaha marknadsför Musikinstrument och AV-produkter på den nordiska marknaden. Omsättning beräknas till ca 460 MSEK detta verksamhetsår.