Niclas Ingwall, ny Försäljningschef på Yasuragi Hasseludden

Report this content

Niclas har lång och gedigen erfarenhet av försäljning inom rese- och upplevelsebranchen. Han har bland annat under många år arbetat för Fritidsresegruppen (FRG) i olika säljande positioner. Under de senaste åren har Niclas med framgång varit Sälj- och marknadschef på mötesanläggningen Skogshem &Wijk Meetings, General Manager för Ibis Hotel Stockholm-Hägersten och nu senast Försäljningschef för StayAt Hotels Apartment.

Niclas ser fram emot att utveckla försäljningsarbetet på Yasuragi Hasseludden. Då konceptet och varumärket Yasuragi redan är marknadsledande är målsättningen nu att även bli ledande inom försäljning.

-Det ska bli oerhört kul och utmanande att få arbeta med ett så starkt och tydligt koncept i ett framgångsrikt team, kommenterar Niclas Ingwall.

Niclas Ingwall, Försäljningschef
niclas.ingwall@yasuragi.se

Fakta Yasuragi Hasseludden
Yasuragi erbjuder japanskt bad med tvagning och heta källor ute såväl som inne, avslappnande massage och behandlingar samt energigivande behandlingar. Här finns 163 hotellrum och sviter i japansk stil, trettio möteslokaler samt två restauranger där japansk och modern svensk mat serveras. Anläggningen omsätter ca 140 Mkr och drivs av Choice Hotels Scandinavia AS. Yasuragi ligger i ett naturskönt område bara 20 minuter från Stockholms innerstad. Byggnaden är ritad av den japanske arkitekten Yoji Kasajima.

Taggar: