Tre tuffa sjukdomsbesked och ett bröst - Anna Malm fick bröstcancer men lever sitt drömliv

Anna Malm fick bröstcancer och blev tvungen att operera bort ett bröst. Nu är hon frisk och lever sitt drömliv och vill inspirera andra till att nå sin fulla potential. I boken Vackra mig får du följa med på en spännande livsresa där sjukdomar, kostförändring, kärleksturer och inre resor med ett positivt mindset har huvudrollen.

Anna Malm är en färgstark författare, frisör, livscoach och entreprenör som driver bloggen annaviresha.se samt sin egen hårsalong. Nu är hon aktuell med boken Vackra mig.

I boken berättar Anna på ett personligt sätt om hur hon på tre år fick tre olika sjukdomsbesked, vilket ledde till att livet vändes upp och ned och hon blev tvungen att hitta en väg till att bli kapten över sitt liv.

– Jag mötte verkligen mitt mörker på djupet. Det pågick i flera år men där fann jag slutligen ljuset i mörkret som gjorde att jag fick allt mer kraft och energi, berättar Anna Malm.

– När jag tittar i backspegeln på hur mitt liv har varit är det värt varenda steg jag tvingades ta. Det var så jag tog mig just dit jag är idag. Jag ser det som att varje utmaning är en bergstopp som jag har bestigit, oavsett om det handlat om en omtumlande relation eller en sjukdom. Jag har fått nya verktyg för att bemästra nästa topp. Med gåvorna jag får åker jag sedan rutschkana ner, glad som ett barn över vad livet faktiskt ger, berättar Anna Malm.

Idag slår det gnistor om Anna och genom sjukdomarna fann hon att allt är möjligt och nu litar hon till fullo på sin inre kompass. Livet blev inte som hon tänkt, det blev bättre. I boken bjuder hon även på en inblick i hur enkla kostförändringar tar dig uppför energitrappan.

– Jag får energi av att inspirera andra med min kunskap och vad jag har fått på min väg. Att se nyfikenheten vakna till liv hos andra är fantastiskt. Med boken Vackra mig vill jag inspirera andra till att nå sin fulla potential, berättar Anna Malm.

Anna Malm är en färgstark livscoach och entreprenör. Hon driver bloggen annaviresha.se samt salongen Pure Mei. Förutom att inspirera andra genom texter sprider hon även glädje genom dans och vägledning på sociala medier. Med tre tuffa sjukdomar på tre år förvandlades hon till en ännu starkare och mer karismatisk kvinna som tar tillvara på livet. Kvinnligare än någonsin – med ett bröst.

Anna Malm fick bröstcancer och blev tvungen att operera bort ett bröst. Nu är hon frisk och lever sitt drömliv och vill inspirera andra till att nå sin fulla potential. I hennes bok Vackra mig får du följa med på en spännande livsresa där sjukdomar, kostförändring, kärleksturer och inre resor med ett positivt mindset har huvudrollen.

Jag får energi av att inspirera andra med min kunskap och vad jag har fått på min väg. Att se nyfikenheten vakna till liv hos andra är fantastiskt. Med boken Vackra mig vill jag inspirera andra till att nå sin fulla potential.
Anna Malm, författaren av boken Vackra mig.