EkmanResor lanserar 1st Bussness Class – en specialbyggd exklusiv turistbuss

Researrangören EkmanResor tar ett stort steg framåt i utvecklingen och lanserar 1st Bussness Class – en specialbyggd exklusiv turistbuss, som utöver ny teknik och modern utrustning, bland annat kommer att erbjuda servering av varma måltider, generöst benutrymme samt en tillgänglighetsanpassad toalett med dusch. En vinkyl garanterar rätt temperatur vid provningar under mat- och vinresor.

EkmanResor skräddarsyr unika reseupplevelser, både nära och lite längre bort. Med buss, tåg, båt och flyg är ambitionen att ta resenärer till nya destinationer – allt från välbekanta, klassiska pärlor till oupptäckta äventyr. Researrangören arbetar ständigt med att hitta de bästa alternativen utifrån resenärernas önskemål och 1st Bussness Class är nästa steg i utvecklingen.

Under mina 25 år som entreprenör har jag strävat efter att ge mina resenärer en positiv reseupplevelse från början till slut. Den specialbyggda turistbussen 1st Bussness Class är unik i sitt slag och erbjuder resenärer ett nytt sätt att resa på, med maximal bekvämlighet i kombination med underhållning och kulinariska upplevelser, säger Johan Ekman grundare och VD EkmanResor.

- EkmanResors kunskap och erfarenhet är branschunik och vi vänder oss till resenärer med höga krav på kvalitet och service oavsett om du reser som singel, par, familj, förening eller företag. 1st Bussness Class är vårt sätt att möta resenärernas önskemål om en bussresa som är en upplevelse snarare än en transport, säger Per Lundahl, Marknadsdirektör EkmanResor.

Premiärturen med EkmanResors 1st Bussness Class går till Costa Brava redan den 24 oktober, tätt följt av det klassiska Mårten Gås-firandet på Röstånga Gästgiveri och en jubileumsresa till Berlin – 25 år efter murens fall. Researrangören är aktuell med spännande nyheter i resekatalogen och upprepar bland annat sin succéresa till Sydafrika i vår. EkmanResor har också återupptagit sina populära alpinresor med härlig skidåkning i Andorra och den nygamla favoriten Mittersill.

För mer information, intervjuförfrågningar och ytterligare bildurval, vänligen kontakta:
Micaela Moreno, Zap PR
Telefon: +46 (0)8 661 10 66
Mobil: +46 (0)70 149 78 57
E-mail: micaela@zap-pr.com

Om EkmanResor
EkmanResors ambition är att ta dig till platser du inte varit tidigare, eller kanske till just ditt favoritställe. Vi erbjuder personlig rådgivning och service, engagerade reseledare och guider samt ett kvalitetssäkrat hotellutbud.Våra prisade bussar rattas säkert och tryggt av certifierade chaufförer. Boka på www.ekmanresor.se och följ oss gärna på Facebook och Instagram: ekmanresor

Under mina 25 år som entreprenör har jag strävat efter att ge mina resenärer en positiv reseupplevelse från början till slut. Den specialbyggda turistbussen 1st Bussness Class är unik i sitt slag och erbjuder resenärer ett nytt sätt att resa på, med maximal bekvämlighet i kombination med underhållning och kulinariska upplevelser.
Johan Ekman, grundare och VD EkmanResor
EkmanResors kunskap och erfarenhet är branschunik och vi vänder oss till resenärer med höga krav på kvalitet och service oavsett om du reser som singel, par, familj, förening eller företag. 1st Bussness Class är vårt sätt att möta resenärernas önskemål om en bussresa som är en upplevelse snarare än en transport.
Per Lundahl, Marknadsdirektör EkmanResor