Zaplox avslutar likviditetsgaranti från Sedermera Fondkommission rörande handeln i aktien

Zaplox AB har avslutat sin likviditetsgaranti från Sedermera Fondkommission rörande handeln i aktien.

Sedermera Fondkommission kommer fortsätta som likviditetsgarant under uppsägningstiden fram till och med den 6 augusti 2021.

even.frydenberg@zaplox.com eller ir@zaplox.com
+32 468 07 88 02

CertifiedAdviser
ca@skmg.se, +46 11 32 30 732

Zaplox är marknadsinnovatör av den kontaktfria mobila gästresan och mobila nyckeltjänster för den globala hotellmarknaden med en total marknadspotential om cirka 20 miljoner hotellrum. Zaplox är verksamma i Europa och Nordamerika och erbjuder en mjukvaruplattform för att hantera gästens hotellvistelse. Med Zaplox kan hotellen erbjuda kontaktfri självbetjäning vid in- och utcheckning, samt distribuera mobila nycklar för hotellrummen direkt till gästernas mobiltelefoner. Zaplox SaaS lösningar adderar funktionalitet till hotellets befintliga app, eller erbjuder Zaplox premium app som är ett kostnadseffektivt sätt för hotell att lansera sin egen app. Zaplox integreras med lås- och hotellsystem, och kan ersätta eller samexistera med nyckelkort. Zaplox grundades 2010 på IDEON Science Park Lund, Sverige, och har kontor i Europa och USA. Zaplox aktie är noterad på Nasdaq First North Growth Market. zaplox.com.