Pressmeddelande ZAPP AB (publ.) Den nyligen genomförda nyemissionen i ZAPP AB (publ.) är nu avslutad. Genom denna nyemission har ZAPP fått in 4,7 mkr. En del av dessa medel har investerats i en ny emballeringsmaskin. Härigenom får ZAPP nu större möjligheter att bearbeta den viktiga byggmaterialhandeln. ZAPP AB med tillverkning i Lilla Edet har tagit fram en miljövänlig isolerings- skiva baserad på cellulosafiber. Sedan 1999 är ZAPP noterat på Aktietorget och har f.n. ca 500 aktieägare. Bland de större ägarna i ZAPP märks Stiftelsen Industrifonden, Länsförsäkringar Älvsborg och Livförsäkrings AB Skandia. Lilla Edet 2003-03-21 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/21/20030321BIT00940/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/21/20030321BIT00940/wkr0002.pdf