• Zenergy/

Rättelse: Uppdatering av tidigare pressmeddelande "Årsredovisning 2020 Zenergy AB" avseende MAR-klassificering

Rättelsen avser att pressmeddelande med rubriken "Årsredovisning 2020 Zenergy AB", publicerat den 15 april 2021, obefogat klassades som information som är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning ("MAR"). Informationen i pressmeddelandet är regulatorisk men inte av MAR-karaktär. Pressmeddelandet i sin helhet, utan hänvisning till MAR, återfinns nedan. Rättelsen lämnades, genom nedanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 15 mars 2021.

På bolagets hemsida finns årsredovisning upplagd för räkenskapsåret 2020.

Urban Stenevi VD

Zenergy AB (publ)