Redeye: ZetaDisplay tar storkliv ut i Europa

Johan Svantesson, analytiker på Redeye, har släppt en uppdaterad analys av ZetaDisplay efter bolagets delårsrapport.

ZetaDisplay fortsätter att ta en aktiv roll i den pågående konsolideringsprocessen av den nordeuropeiska Digital Signage-marknaden genom att köpa nederländska QYN. I vår uppdaterade analys förklarar vi vår åsikt om det nya förvärvet och räknar på den nya koncernen. Efter förvärvet har vi justerat upp vår Redeye rating i lönsamhet till 3 från 2 samt höjt vårt värderingsintervall. Läs mer och ladda ned analysen: https://goo.gl/15E32o

Börja följa bolag hos Redeye för att direkt få de senaste analyserna inom Tech och Life Science.

Detta är ett pressmeddelande från Redeye - Research Powered Investment Banking. https://www.redeye.se/