Välkommen att följa den snabba utvecklingen för Digital Signage genom ZetaNews!

Allt fler företag upptäcker att Digital Signage (digitala rörliga media) kan öka deras försäljning markant. En aktuell undersökning visar att de marknadsansvariga inom 120 nordiska detaljhandelskedjor bedömer att butiks-tv är det medium som kommer att få den högsta tillväxten under de närmaste åren efter Internet! Dessutom använder företag av olika slag det nya mediet för att profilera sig i publika miljöer. ZetaDisplay vill gå i bräschen för utvecklingen av digitala rörliga media och har startat ZetaNews för att öka kunskapen om det nya mediet. Vi distribuerar magasinet kostnadsfritt till dig som är intresserad av nyheter inom marknadsföring. I detta andra nummer presenterar vi en stor nordisk undersökning om butiks-tv. Vi lyfter också fram framgångsrika satsningar på Digital Signage hos svenska, danska, norska och finska företag. Det handlar om ICA, Thomas Cook, Ringo, Euromaster och RAY. Vi ger också tips om vad företag bör tänka på när man ska kommunicera i det nya mediet och vi presenterar nyheter inom forskningen. Den nya mediekanalen är i snabb tillväxt och du är hjärtligt välkommen att följa utvecklingen genom ZetaNews! Du är också välkommen att ta kontakt direkt med oss eller våra medarbetare för att få veta mer om hur ditt företag kan kommunicera med hjälp av digitala rörliga media.