ZetaDisplay får miljonorder från butikskedjan Löplabbet i Norge

Löplabbet med 10 butiker i Norge har valt att investera i ZetaDisplays medieplattform för Digital Signage. På displayerna skall det visas kedjestyrda kampanjer och information samt filmer från varumärkesleverantörer.

- Vi är glada att få vara en utvald leverantör till Löplabbet. Vi har en medieplattform som ligger i absolut framkant och det visar sig genom vårt starka erbjudande och nära samarbete med nöjda kunder. Nu lägger vi ännu en ny kund till våra referenser i Norden, säger Leif Liljebrunn, CEO på ZetaDisplay.

Löplabbet skall framstå som den bästa butiken när det gäller produkter för löpning. Individuella tester av alla kunder, hög kompetens samt ett brett och djupt utbud av produkter för löpning är grundläggande i bolagets affärsidé.

- Vi eliminerar tids- och kostnadskrävande kampanjer på print, butikscheferna får en arbetsuppgift mindre och vi har full kontroll på vilken information som kommer ut i butikerna. Vi har mycket kompetens och kunskap som vi vill delge våra kunder. ZetaDisplays lösning ger oss helt nya möjligheter att kommunicera med våra kunder, säger Nils Andersen, marknadsansvarig på Löplabbet.

ZetaDisplay befinner sig i en expansiv fas och har positionerat sig på marknaden genom att kunna påvisa märkbart ökad försäljning och ökad kundkommunikation för sina kunder med hjälp av bolagets medieplattform för Digital Signage.

ZetaDisplay är en ledande leverantör av Digital Signage inom detaljhandeln och publik miljö på den nordiska marknaden. ZetaDisplay har ca 40 anställda och har under de senaste åren fortsatt att växa i Sverige och har dotterbolag i Danmark, Norge och Finland.

Vid frågor kontakta:

CEO Leif Liljebrunn

Telefon: 46 70 845 80 52

E-mail: leif.liljebrunn@zetadisplay.com

ZetaDisplay AB (publ)

ZetaDisplay AB med huvudkontor i Malmö och dotterbolag i Köpenhamn, Helsingfors och Oslo är en ledande leverantör av plattformar för bland annat rörlig butiksinformation som används för att skapa ökad försäljning och positiv upplevelse för konsumenten inom detaljhandeln och publik miljö. Med hjälp av företagets patenterade teknik kan exempelvis reklamfilm överföras via mobiltelefonnätet eller bredband och presenteras i ett nätverk av fast installerade och mobila digitala displayer. ZetaDisplay växer snabbt både i Sverige och internationellt och företagets lösningar används bland annat av ICA, Euromaster, Team Sportia, Volkswagen Group, Ringo, Garant Sko, Extra Leker, Magasin du Nord, Blockbuster, Legekæden, KotiPizza, Alko och RAY Gold Dust.

Hemsida: www.zetadisplay.com

Taggar: