ÅRSREDOVISNING 2018 ZINZINO AB (PUBL)

Zinzino (publ) meddelar att bolagets årsredovisning för 2018 i sin helhet nu finns publicerad på företagets webbplats, www.zinzino.com.
Zinzino kommer att hålla årsstämma onsdagen den 22 maj 2019 kl. 13.30 i bolagets lokaler på Hulda Mellgrens Gata 5 i Göteborg. Inregistrering börjar kl. 13:15.

Fredrik Nielsen, CFO Zinzino tfn + 46 (0) 707 900 174, Zinzino.com

Marcus Tollbom, tfn +46 (0) 70 190 03 12

Certified Adviser:
Erik Penser Bank Aktiebolag

Zinzino AB (publ.) är ett direktförsäljningsbolag som är verksamt i Europa och Nordamerika. Zinzino marknadsför och säljer produkter inom två produktlinjer; Zinzino Health, med fokus på långsiktig hälsa, och Zinzino Coffee, bestående av espressomaskiner, kaffe och te. Zinzino äger det norska forskningsbolaget BioActive Foods AS och produktionsenheten Faun Pharma AS. Zinzino har drygt 120 anställda och finns på 33 marknader i Europa och Nordamerika. Företaget har sitt säte i Göteborg, kontor i Helsingfors, Riga, Oslo och Florida, USA. Zinzino är ett publikt aktiebolag, vars aktie är noterad på Nasdaq First North.