Zleeping Hotels bjuder Facebookmedlemmar världen över på unika gratisvistelser

Zleeping Hotels, som ingår i koncernen Braganza, ger nu all världens Facebookmedlemmar kontinuerligt chansen att få uppleva en gratisvistelse på någon av företagets drygt 1500 destinationsorter. Projektet Guest of Honor är ännu ett steg i Zleeping Hotels satsning att involvera sina gäster genom kommunikation, utvärdering och utbyte av information. Allt i syfte att bli den främsta och mest kvalitativa aktören på hotellmarknaden.

Den 5 juli avslöjas namnen på de som blir först ut som Guests of Honor och som får tillbringa en weekend (15-17 juli) på Feliz Boutique Hotel, på Mallorca. En gång i månaden koras tre nya Guests of Honor med en för varje månad ny destination.

De som utnämns till Guests of Honor ska i form av foton med tillhörande text dela med sig av sina upplevelser under vistelsen. Detta material läggs ut i sociala medier så att andra kan ta del av hedersgästens äventyr. Rapporterna från de olika Guests of Honors är alltså äkta recensioner och omdömen från verkliga turister/resenärer.

-Guest of Honor är ett steg närmare Zleeping Hotels vision om att tillsammans med våra gäster utvecklas och nå vårt mål att bli det absolut främsta och mest kvalitativa alternativet på hotellmarknaden. Våra gäster ges därmed möjlighet att recensera vistelser och hotell samt dela med sig av sina upplevelser och erfarenheter. Dessutom ges gästerna tillfälle att inspireras genom att ta del av andras iakttagelser och recensioner. Utrymme för kommunikation och utbyte av information ges dels på bokningsportalen, dels genom våra nationella sidor på Facebook och i övriga sociala medier. Guest of Honor tror vi är ett fantastiskt skyltfönster för att ge prov på Zleeping Hotels transparans, säger Eva Karlsson, informationsansvarig på Zleeping Hotels.

Fakta zleepinghotels.com

Erbjuder över 30.000 hotell på mer än 1500 destinationer i över 120 länder vid bokning.

Resecommunity med personlig profil och däri möjlighet att forma innehållet efter individuella preferenser.

Tillhandahåller en kraftfull och personligt anpassad sökfunktion med möjlighet att filtrera, kategorisera och sortera sin sökning efter egna förutsättningar.

Innefattar tjänsten ZleepAdvisor där gästen recenserar vistelser samt inspireras till nya upplevelser genom andra gästers erfarenheter av hotell och destinationer.

Stort utrymme för kommunikation och dialog genom omfattande närvaro via sociala medier.

Möjlighet för gästen att tjäna Zleeping Dollars genom aktivitet och deltagande på zleepinghotels.com, en valuta som nyttjas för att erhålla rabatterade bokningar.

Zleeping Hotels webbsupport har öppet 24 timmar om dygnet.

Erbjuder gästerna den unika avbokningstjänsten Total - Avbeställningsskydd från 10€/vuxen.

Eva Karlsson, Informationsansvarig, eva.karlsson@zleepinghotels.com, Tel 08 52509593

Reg.nr. FL-0002.361.084-1 • E-mail info@zleepinghotels.com www.zleepinghotels.sewww.facebook.com/zleepinghotels.se

Taggar: