Zmarta inleder samarbete med Mynt företagslån

Jämförelsetjänsten Zmarta breddar sitt företagserbjudande ytterligare och inleder samarbete med Mynt företagslån. Samarbetet är en del i Zmartas offensiva satsning av sitt erbjudande inom företagslån.

- Samarbetet med Mynt ligger i linje med Zmartas strategi för att bredda och utöka sitt erbjudande inom företagslån. En satsning som under hösten intensifieras i syfte att kunna erbjuda fler företagare möjligheten att driva och utveckla sin verksamhet, säger Gustav Berghog, CEO för Zmarta Group

- Mynt erbjuder kostnadseffektiva företagslån som ger företagare kreditutrymme direkt, oavsett om man är i uppstarten av sitt företag eller planerar att expandera. Med Mynt i vår partnerpanel spetsar vi vårt erbjudande till nuvarande och potentiella företagskunder ytterligare, säger Marcus Tinusson, Commercial Director SME, Zmarta Group.

För mer information om Zmartas företagslån besök https://www.zmarta.se/foretagslan

Agnes Palinski
Head of PR and Communications

agnes.palinski@zmartagroup.com