Zmarta lanserar Zmartabloggen - En blogg om privatekonomi

Vi på Zmarta har en spännande nyhet! Under de senaste veckorna har vi jobbat hårt för att kunna presentera vår nya Zmartablogg.

Zmartabloggen är en ny blogg där vi fokuserar på allt som har med privatekonomi att göra. På bloggen kommer vi ta upp privatekonomiska frågor inom, lån, el och försäkring. Bloggen kommer innehålla allt från de senaste trenderna, kommentarer kring ränteläge och insikter kring elpris och mycket mer.
Syftet med bloggen är att utbilda och upplysa men även inspirera och informera våra kunder och läsare för att på så sätt hjälpa dem ta smartare ekonomiska beslut.
Vi kan se att intresset för privatekonomiska frågor är stort och vi är många som vill lära oss mer om hur man på bästa sätt kan sköta sin ekonomi! Bloggen kommer att uppdateras frekvent med nya intressanta artiklar.

– "Vi vill med Zmartabloggen sprida den kunskap som vi har samlat på oss internt på Zmarta under 20 år. Vi tror att med djupare kunskap och bättre insikt inom det privatekonomiska området kan man ta bättre och smartare ekonomiska beslut." Säger Agnes Palinski, Head of PR & Communications på Zmarta group.

Vad vill du läsa mer om? 👉 Kommentera här 🎉

Zmarta Group erbjuder flera olika jämförelsetjänster inom privatekonomi för banklån, försäkringar, elavtal och bolån. I företagsgruppen ingår bland annat Zmarta, Elskling, Insplanet och Freedom Finance. Företaget grundades 1999, har med sin verksamhet i Sverige, Finland och Norge drygt 300 anställda i dagsläget. Zmarta Group ägs av det tyska medieföretaget Bauer Media Group. Läs mer på www.zmartagroup.com samt www.zmarta.se

Citat

Agnes Palinski