Leverandør til vandsektoren vælger IFS Applications 9 for at integrere deres forretningsprocesser

IFS meddeler at Ulefos, en ledande leverandør af produkter indenfor vand-og afløbssektoren, har valgt at implementere IFS Applications™ 9  for at integrere deres forretningsprocesser i 4 regioner.

Ulefos er en ledende leverandør af produkter og tjenester til grossister, konsulenter, arkitekter og industrielle aktører, virksomme inden for vandsektorern. Selskabet tilvirker vandventiler med tilbehør, kloakdæksler samt et bredt sortiment af relaterede produkter. Ulefos har tre fabrikker og fire salgskontorer i Norge, Sverige, Danmark og Finland og er et af de ældste industrielle selskaber i Norge, med et jernstøberi i Ulefos, som er grundlagt i 1657.

For at have en oversigt over virksomhedens fire regioner har Ulefos et behov for et forretningssystem, som kan levere en fuldstændig og detaljeret finansiel oversigt på koncern niveau. Selskabet vil desuden skabe en mere overskuelig og effektiv forsyningskæde samt forbedre salgsprocesserne.

IFS Applications 9 kommer til at støtte disse behov gennem systemets stærke funktionaliteter, økonomistyring, fremstilling og logistik. IFS-løsningen erstatter de nuværende systemer Infor og Visma Business.

– IFS Applications bliver en vigtig komponent i vor fremtidige vækst, når vi integrerer centrale forretningssystemer samt forbedre effektiviteten i vor logistik, siger Torbjørn Iversen, logistikchef, Ulefos.

– Vi er stolte over at kunne hjælpe en af Norges ældste industrielle organisationer med at modernisere deres processer. Dette er et godt eksempel på hvordan IFS Applications kan integrere vigtige forretningsprocesser og effektivisere forsyningskæden, siger Glenn Arnesen, VD, IFS Scandinavia.

Anders Lundin, PR Manager, IFS Scandinavia.Telefon: 46 8 58 78 45 00, press@ifsworld.com

IFS™ er en førende, global forretningssystemleverandør, som hjælper virksomheder med at blive mere fleksible. Med omfattende kompetence inden for udvalgte brancher tilbyder IFS et fleksibelt og fuldt integreret forretningssystem (ERP), som omfatter løsninger til vedligehold (EAM) og service. IFS blev grundlagt i 1983 og er en børsnoteret virksomhed (XSTO: IFS) med cirka 2800 ansatte. IFS hjælper mere end 1 million brugere over hele verden via egne kontorer og et voksende partnernetværk.
For mere information se www.ifsworld.com.

Læs mere om teknologi, innovation og kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/