Nye reviderede vejledninger hjælper producenter med at opnå deres produktinspektionsmål

De nye produktinspektionsvejledninger fra Mettler Toledo byder på praktiske tips og råd, der hjælper producenter med at oprette omfattende programmer til kontrolvejning, metaldetektion, visuel inspektion og røntgeninspektion. De gratis vejledninger indeholder ajourførte oplysninger om alt, hvad du har brug for at vide om udstyr til produktinspektion.

Forbedret produktkvalitet uden nedsat produktivitet er efterhånden blevet noget af en hellig gral for mange producenter. Du kan nu få indblik i hemmeligheden bag denne og mange andre udfordringer inden for produktinspektion ved at downloade et nyt, ajourført sæt bestående af fire produktinspektions vejledninger,, der lige er blevet stillet til rådighed.

Hver vejledning er ajourført med nyt indhold og fokuserer på en bestemt inspektionsteknologi – røntgeninspektion, metaldetektion, kontrolvejning eller visuel inspektion. De viser, hvordan producenter inden for fødevarebranchen, medicinalindustrien og beslægtede brancher kan udvikle et effektivt inspektionsprogram, der kan registrere og fjerne kontaminanter, sikre, at indholdet af en pakke er korrekt, samt kontrollere produkters integritet og etikettering, inden disse forlader produktionsanlægget.

Vejledningerne kan downloades gratis og forklarer hver enkelt teknologis grundlæggende principper og nøglefunktioner. Desuden indeholder de ajourførte oplysninger om de nyeste innovationer inden for løsninger til produktinspektion og hjælper producenterne med at udvælge det ideelle system, der kan sikre dem optimale resultater.

Opfyldelse af internationale kvalitetsstandarder, love og forskrifter Vejledningerne viser, hvordan et veldesignet produktinspektionsprogram kan hjælpe producenterne med både at overholde branchestandarder og med at opfylde forhandlernes krav til kvalitetskontrol. Fareanalyse og kritiske kontrolpunkter (HACCP), god produktionspraksis (GMP) og lokale forskrifter vedrørende vægt og måltagning er ligeledes inkluderet.

"Producenter er under et hårdt pres for at fremstille ensartede, forureningsfri produkter af høj kvalitet", siger Neil Giles, Marketing Communications Manager for Mettler Toledos produktinspektionsdivision. "Vores vejledninger giver best practice-råd om, hvordan man opsætter et produktinspektionsprogram, der opfylder juridiske og administrative forpligtelser, opretholder produktsikkerheden og forbedrer brand værdien uden at gå på kompromis med produktionens hastighed eller effektivitet.

"Rådgivning fra brancheeksperterAlle fire vejledninger er forsynet med diagrammer og illustrationer baseret på produktionsscenarier fra det virkelige liv og trækker på designeksperters, driftsingeniørers og proceslederes kollektive ekspertise og viden.

"De praktiske vejledninger forklarer alt, en producent har brug for at vide om valg, installation og administration af produktinspektionssystemer, og bør være fast inventar på hylderne i ethvert fødevare-, drikkevare- og medicinalfirma," siger Neil Giles."De, der allerede har et system, vil lære at forbedre deres arbejdsmetoder, mens de, der er nye i branchen, vil opdage, at hver enkelt teknologi har flere aspekter, end man lige umiddelbart skulle tro."Download alle fire PI-vejledninger allerede i dag.

For spørgsmål , kontakt venligst:

Peter Widgren
peter.widgren@mt.com

METTLER TOLEDO är en ledande global tillverkare av precisionsinstrument. Företaget är världens största tillverkare och marknadsförare av vägningsinstrument för användning inom laboratorie-, industri- och livsmedelstillämpningar.
Inom området produktinspektion finns Mettler-Toledo Garvens som är den ledande globala tillverkaren av checkvågar. Mettler-Toledo CI-Vision är ett ledande företag inom vision-lösningar för livsmedels- och läkemedelsindustrin. De bildar tillsammans med Safeline Metal Detection and X-ray inspection, CI-Vision och Pharmacontrol Electronic GmbH (PCE), Mettler-Toledos avdelning för produktinspektion

Citater

Neil Giles