PostNord har opsagt lejeaftalen for hovedkontoret i Solna

Læse original

PostNord har opsagt lejeaftalen for sit hovedkontor i Solna, Sverige, matrikelnummer Solna Polisen 2, i folkemunde kaldet Arken. Ejendommen ejes af Delarka Fastighet AB. Opsigelsen skyldes et ønske om fraflytning.
PostNord ønsker at reducere sine kontorarealer og søger mere formålsegnede og omkostningseffektive lokaler i Stockholmsområdet.

PostNords nuværende lejeaftale med Delarka Fastighets AB udløber 30. april 2026.

Vi leverer! PostNord er den førende leverandør af kommunikations- og logistikløsninger til, fra og inden for Norden. Vi sikrer postservice til private og virksomheder i Sverige og Danmark. Med vores ekspertise og et veludviklet distributionsnet skaber vi forudsætningerne for fremtidens kommunikation, e-handel, distribution og logistik i Norden. I 2018 havde koncernen ca. 30.000 medarbejdere og en omsætning på godt 37 mia. SEK. Moderselskabet er et svensk aktieselskab (publikt bolag) med hovedkontor i Solna, Sverige. Besøg os på www.postnord.com

Om os

Vi gør hverdagen lettere. PostNord er førende inden for pakke- og logistiktjenster til, fra og inden for Norden. Vi sikrer postservice til private og virksomhed​er i Sverige og Danmark, uanset hvor de bor og arbejder. PostNord forbinder virksomheder, myndigheder og privatpersoner og muliggør forretning, handel og kommunikation i Norden. Med vores ekspertise og et veludviklet distributionsnet skaber vi forudsætningerne for fremtidens e-handel, distribution, logistik og kommunikation i Norden. I 2020 havde koncernen ca. 28.000 medarbejdere og en omsætning på 38,7 mia. SEK. Moderselskabet er et svensk aktieselskab (publikt bolag) med hovedkontor i Solna, Sverige. Besøg os på www.postnord.com​