Stena Line har opsagt samarbejdet med Gavefeen

Som følge af en række meget kritisable forhold hos Gavefeen har Stena Line opsagt samarbejdet med virksomheden, som har solgt gavekort til rederiets minicruises.

Stena Line har besluttet af afbryde samarbejdet med den danske virksomhed Gavefeen. Det skyldes en række uregelmæssigheder og stærkt kritisable arbejdsmetoder hos Gavefeen. Flere af disse forhold blev onsdag aften præsenteret i tv-programmet Kontant på DR1.

Samtidig beklager rederiet, at en række indehavere af gavekort ikke har kunnet booke rejser og garanterer, at alle gyldige gavekort fra Gavefeen vil kunne benyttes til en rejse med Stena Line på trods af opsigelsen af samarbejdet.

”Der er flere årsager til, at vi nu har opsagt samarbejdet med Gavefeen, og det er klart, at oplysningerne fra Kontant er af en sådan karakter, at de har bidraget kraftigt til beslutningen. Vi kommer nu til at evaluere, hvordan vi skal arbejde med gavekort fremover,” siger Gitte Krog, salgs og marketingchef for Stena Line i Danmark.

Nu og her kan kunder med gavekort, som ikke har kunnet benyttes til booking, sende deres gavekort til Stena Line og få det ombyttet til et nyt gavekort, som gælder frem til 15. juni 2018. Det nye gavekort vil matche det ombyttede gavekort 100 procent i forhold til ydelser. Ombytning sker for de kunder, som har et ubenyttet gavekort til ruten Frederikshavn-Oslo med udløb i 4. kvartal 2017 (oktober, november eller december). Stena Line kan kontaktes vedrørende gavekortene på telefon 96 200 200 og mail danmark@stenaline.com.

Booking med gyldige gavekort sker som vanligt på www.stenaline.com.

For yderligere information kontakt Stena Lines pressechef Jesper Waltersson på telefon +46 704 85 85 32 eller mail jesper.waltersson@stenaline.com.