Kaupankäynti Bioretecin osakkeilla on alkanut tänään Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla

Bioretec Oy                  Lehdistötiedote 28.9.2021                     klo 17:10 EEST

Olemme erittäin iloisia pystyessämme tarjoamaan nykyisille ja tuleville osakkeenomistajille, sekä kiinnostuneille sijoittajille mahdollisuuden käydä kauppaa BIoretecin osakkeilla First North Growth Market Finland -markkinapaikalla. Koemme listautumisen lisäävän kiinnostusta Bioreteciin ja brändiimme, joka osaltaan auttaa meitä saavuttamaan tulevaisuuden tavoitteemme. Uskomme vahvasti, että tuotteemme antavat merkittäviä hyötyjä potilaille, terveydenhuoltojärjestelmille ja yhteiskunnille globaalisti – kuten myös osakkeenomistajillemme”, kertoo Bioretecin toimitusjohtaja Timo Lehtonen.

Timo Lehtonen, toimitusjohtaja, p. +358 50 433 8493

Tomi Numminen, hallituksen puheenjohtaja, p. +358 40 581 2132

Bioretecin tavoitteena on edistää paranemista traumaleikkausten ja ortopedisten leikkausten jälkeen. Bioretecillä on ainutlaatuinen ymmärrys biohajoavista lääketieteellisistä implanteista, jotka auttavat kudosta kasvamaan leikkauksen jälkeen ja poistavat tarpeen implanttien poistoleikkauksille. Bioretecin biohajoavia polymeerituotteita käytetään maailmanlaajuisesti, ja Yhtiön tarkoituksena on tuoda markkinoille uusi innovatiivisten implanttien tuoteperhe, joka perustuu ainutlaatuiseen biohajoavaan RemeOsTM-metalliseokseen. RemeOsTM-tuoteperhe on suunniteltu vastaamaan lääketieteelliseen tarpeeseen vaativista kuormaa kantavista sovellutuksista ja helpottamaan kirurgien saumatonta siirtymistä pois perinteisten titaanista valmistettujen implanttien käytöstä. Better healing – Better life, parempi paraneminen – parempi elämä.

Avainsanat: